-
- Edycja 10/2012 – 17 kwietnia 2012 Andrzej Gwiazda, Video online – czyli wprowadzenie w technikę i kreację produkcji audio-video dedykowanej do Internetu.
- Edycja 10/2012 – 17 kwietnia 2012 Andrzej Gwiazda, Video online – czyli wprowadzenie w technikę i kreację produkcji audio-video dedykowanej do Internetu.
-
- Edycja 8/2012 – 27 marca 2012 Robert Wyszyński, Poziomy świadomości i ukryte bariery w komunikacji.
- Edycja 8/2012 – 27 marca 2012 Robert Wyszyński, Poziomy świadomości i ukryte bariery w komunikacji.
-
- Edycja 7/2012 – 20 marca 2012 Katarzyna Kot, Facebook marketing dla firm. Wszystko co musisz wiedzieć, aby skutecznie promować się na Facebooku!
- Edycja 7/2012 – 20 marca 2012 Katarzyna Kot, Facebook marketing dla firm. Wszystko co musisz wiedzieć, aby skutecznie promować się na Facebooku!
-
- Edycja 6/2012 – 13 marca 2012 Franciszek Staniszewski, Narzędzia wspierające podejmowanie decyzji finansowych w biznesie.
- Edycja 6/2012 – 13 marca 2012 Franciszek Staniszewski, Narzędzia wspierające podejmowanie decyzji finansowych w biznesie.
-
- Edycja 5/2012 – 6 marca 2012 Adam Krasowski, Przedsiębiorca jako kreatywny twórca – korzystający z wewnętrznego geniuszu, który drzemie w każdym z nas.
-
- Edycja 4/2012 – 28 lutego 2012 Anna Dolińska-Kowalska, Jak założyć i rozwijać sklep internetowy?
-
- Edycja 3/2012 – 21 lutego 2012 Joanna Wiejak, E-mail marketing. Jak napisać dobrego maila ofertowego sprzedającego Twój produkt?
- Edycja 3/2012 – 21 lutego 2012 Joanna Wiejak, E-mail marketing. Jak napisać dobrego maila ofertowego sprzedającego Twój produkt?
-
- Edycja 2/2012 – 14 lutego 2012 Władysław Ochojski, Copywriting, czyli sztuka pisania skutecznych tekstów reklamowych dla biznesu.
- Edycja 2/2012 – 14 lutego 2012 Władysław Ochojski, Copywriting, czyli sztuka pisania skutecznych tekstów reklamowych dla biznesu.
- Edycja 1/2012 – 7 lutego 2012 Franciszek Staniszewski, Jak za darmo możesz skutecznie wypromować swoją firmę w Internecie?